czwartek, 21 stycznia 2016

Wosk Garden Sweet Pea przejmuje kominek

Byłam święcie przekonana,że Mango Peach Salsa jest woskiem numer jeden! Jednak się pomyliłam. Na głowę bije go cudny wosk Garden Sweet Pea.
Był on najbardziej intensywnym zapachem w całej woskowej przesyłce. Musiałam mieć tą tartę,ponieważ gdy byłam małą dziewczynką uwielbiałam wąchać kwiatki.
Przypomina mi o lecie,beztroskich wakacjach i pięknej pogodzie. Taki o sentyment.
Oczywiście mam go z świetnego sklepu www.goodies.pl

Pachnący groszek romantycznie pnący się po drewnianych, sielskich sztachetach ugiętego pod ciężarem mchu płotka to cudownie ciepły obrazek kojarzący się ze spokojnym życiem na cichej prowincji. A kiedy do tego rysunku dorzucimy dostojną frezję, dojrzałą, kusząca słodkim nektarem brzoskwinię, zapach gruszkowego miąższu i esencję wyciekającą wprost z kwiatów różanego drzewka – wtedy otrzymamy portret aromatu idealnego: przytulnego, kwiatowego, ogrodowego! Tak właśnie rysuje się kompozycja Garden Sweet Pea – kusząca mnogością składników cudem zamkniętych w małej, woskowej tarteletce.

W dwóch słowach : nieziemsko cudowny!
Zapach jest niezwykle czysty,słodki,intensywny. Zdecydowanie wyczuwam kwiaty, owoce są na dalszym planie. Mama stwierdziła,że pachnie jak całkiem dobry gatunkowo proszek do prania. Nie pogardziłabym takim praniem. :)
Tarta ma niebieski kolor i jestem zdziwiona,bo moje kwiatuszki były różowe :)
Mimo tego,że wosk ma mocny zapach, nie jest wcale męczący. Aromat przyjemnie roznosi się po pokoju i nawet po zgaszeniu kominka,pozostaje w nim na wiele godzin.
Z czystą przyjemnością stwierdzam,że wosk na "sucho" i po zapaleniu pachnie tak samo. Jest to niezwykły plus,ponieważ jak wiemy często dzieją się cuda i zapach zmienia się nie do poznania.
Taka mała tarta kosztuje ok. 7-8zł i wystarczy na wiele długich godzin. Pojedynczy kawałeczek czuć nawet do 8godzin! Dzieląc tartę na 5 kawałków mamy aż 40godzin palenia. Jak dla mnie, jest to dobry wynik.

Macie może ten wosk? 
Jakie jest Wasze zdanie? :)



1 komentarz:

  1. Yankee Candle oferuje różne wariacje zapachowe, jednak nie wszystkie będą tak intensywne. Niektóre zapachy są bardziej "bliskoskórne" niż np. jabłko z cynamonem, który jest wyczuwalny z większej odległości. Aromaterapia w domu w postaci palenia kominków na wosk może pozytywnie wpłynąć na nasze samopoczucie. Taka chwila relaksu po dniu w pracy każdemu się należy.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.