sobota, 23 stycznia 2016

Jak pachną skrzydła anioła?

Dziś zabrałam się za sprzątanie i w związku z tym postanowiłam zapalić kominek z woskiem Angel Wings. Oczywiście wosk kupiłam w sklepie www.goodies.pl
Skojarzył mi się z czystością,porządkiem. Byłam bardzo ciekawa jaki zapach mają skrzydła anioła, do jakiego wniosku doszłam?

Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: wata cukrowa, płatki kwiatów oraz kremowa wanilia.

Ten wosk jest magiczny. Na "sucho" pachnie całkiem przeciętnie i nie wyróżnia się praktycznie niczym.
Obawiałam się,że zapach będzie ciężko wyczuwalny i zasmuciłam się.
Postanowiłam dać mu szansę i bardzo się cieszę,że nie porzuciłam go w kąt.
Wraz z ciepłem staje się coraz bardziej intensywny. Gdy weszłam do pokoju, cały był wypełniony mocnym aromatem, ale nie był on duszący czy mdlący.
Jesteście ciekawe czym pachną skrzydełka? Na pierwszy rzut,zapach kojarzy mi się z karmelizowanym cukrem,który jest przełamany innym słodkim dodatkiem. Nie jestem pewna czy czuję kwiaty, ale nie jest to zbyt istotne.
Może nie jest to idealnie odwzorowany aromat waty cukrowej, lecz jest niesamowicie zbliżony. Jestem zdziwiona,że tarta pachnie tak realistycznie.
Wosk wprowadza mnie w stan błogości i spokoju,jest niesamowicie trwały.
Biała tarta na długo zagości w moim kominku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.